niedziela, 5 grudnia 2010

Zaproszenie



Wstęp wolny.
.

3 komentarze:

  1. Ah jak szkoda, że mam wtedy zajęcia :(
    Pozdrawiam was ciepło
    udanego występu
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. czy w najbliższym czasie mają Panie w planie podobne wydarzenia? miesiąc temu wpadłam przypadkiem na tego bloga, przeczytałam całego od deski do deski, a teraz po krótkim czasie nieobecności przeczytałam nowe posty i okazuje się, że niestety przegapiłam ten indyjski wieczór:(
    ps. chętnie przeczytałabym książkową wersję Pani wspomnień, zapisków i spostrzeżeń, czekam na publikację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Na pewno będę na blogu informować na bieżąco o wszystkich wydarzeniach, wieczorach indyjskich i występach TT Nataraja.
    Ja na jakiś czas znów wybieram się do Indii (spędzić zimę w cieplejszym miejscu;) ), więc przez kilka najbliższych miesięcy zapraszam na bloga na "Pocztówki z Indii".
    Jeszcze trochę się tych zapisków i spostrzeżeń nazbiera i przemyślę sprawę wersji książkowej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń